p.s. Atsiimti galima tik gavus patvirtinimą, kad prekė paruošta.
Atsiimti būtinaper 3 d.d., nebent sutarta kitaip.
Neatsiėmus laiku – užsakymas anuliuojamas, o pinigai grąžinami per 10 d.d.
Pristatymas kurjeriu
Trukmė: 1–3 d.d.
Jei prekė yra tolimesniame Europos sandėlyje –7–12 d.d.
Sezono metu (spalio 20 – lapkričio 20 d.) pristatymas gali vėluoti dėl padidėjusio užsakymų kiekio ar tiekimo trikdžių.
Darbo laikas:
pristatymai kurjeriu vykdomi:pirmadieniais – penktadieniais, 8–17 val.
Užnešimo paslauga neteikiama.
Pristatymo kaina priklauso nuo:
prekių svorio /kiekio,
pasirinkto pristatymo ir atsiskaitymo būdo.
Tiksli suma rodoma pirkinių krepšelyje po pasirinkimų.
Pristatymas į Kuršių Neriją – tik atskiru susitarimu;
kitas šalis – taip pat atskiru susitarimu.
⚠️ Svarbu žinoti
Priimant siuntą pirkėjas privalo apžiūrėti prekes.
Pastebėjus pažeidimus ar klaidas – nepriimti siuntos.
Priėmus prekes, laikoma, kad siunta tvarkinga.
Jei trūksta dalių ar neatitinka užsakymas – reikia nedelsiant pranešti:
✉️ el. paštu: 4x4padangos@inbox.lt
☎️ telefonu: +370 602 66666
1. Internetinėje parduotuvėje pateiktų prekių nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio. Prekių spalva, forma, dizainas ar kiti vizualiniai elementai gali šiek tiek skirtis nuo faktinių prekių dėl monitoriaus nustatymų, apšvietimo sąlygų ar kitų techninių priežasčių.
2. Internetinėje parduotuvėje pateikiamas prekių aprašymas yra bendro informacinio pobūdžio ir nebūtinai apima visas prekės savybes. Pirkėjui kilus klausimų dėl konkrečios prekės techninių parametrų, savybių ar sudėties, rekomenduojama prieš pateikiant užsakymą kreiptis į Pardavėją nurodytais kontaktais.
3. Internetinėje parduotuvėje skelbiamos prekių kainos, akcijos ir pasiūlymai gali skirtis nuo kainų, akcijų ar pasiūlymų, taikomų fiziniuose Pardavėjo prekybos ar aptarnavimo centruose.
4. Prekių likutis sandėlyje ir internetinėje parduotuvėje gali nesutapti. Išimtiniais atvejais Pardavėjas pasilieka teisę pakeisti pristatymo terminą arba įvykdyti tik dalį užsakymo, jeigu konkrečios prekės sandėlyje nėra. Tokiais atvejais Pirkėjas apie tai informuojamas nedelsiant, o sumokėta suma už negalimas pristatyti prekes grąžinama Pirkėjui ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų.
5. Pastebėjęs klaidą ar netikslumą prekės aprašyme, savybių lentelėje ar nuotraukų galerijoje, Pirkėjas gali pranešti Pardavėjui šiais kontaktais: